27. marts 2010

Forkølelser og snot i stride strømme...

Så sad man lige her - med hovedet fuld af snot og en hals der er tørrere end sandet i Sahara. Og hvis skyld er det... Ja, gæt en gang... Jeg skulle jo absolut give hende prutmåsen kys på munden, selvom hele hovedet var smurt ind i 11-taller.... Og ja, jeg mener hele hovedet, for på mystisk vis har hun snot i både pande og ører. Og nu vi taler om ører, så havde jeg jo helt glemt for en stund, at det er et ørebarn jeg har. Med forkølelse kommer øreproblemer, og afsted må vi jo så på mandag - ned til den "kære" ørelæge med det fantastiske apparat der kan måle, om trykket i Carlas ører er for højt. Jeg ved jo hvad svaret er, hun havde jo allerede fået lagt dræn 4 gange inden hun var 2. Ja, jeg mener faktisk jeg er blevet lidt af en ekspert udi mit barns gråd, og derfor har jeg også tænkt mig at ringe til kiropraktor Maria Nørskov på frederiksberg på mandag. Sidst Carla havde problemer med ørerne, hjalp det allerede efter første behandling hos Maria! Og selv om C var skræmt fra vid og sans (4 gange narkose med maske, har givet hende traumer for brikse), så mærkede hun intet. Det er helt sikkert værd at prøve igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar