30. marts 2010

And og gæster



Det startede med en and i fryseren... Jeg er egentlig stadig møg-forkølet og mangler stadig energi, men da jeg igen, igen, igen kiggede ned på denne kolos af en and i fryseren, tænkte jeg at den skulle spises, og at det skulle være snart! Derfor ringede jeg fluks til en 4 veninder, hvoraf den ene på en eller anden måde lige fik inviteret hendes søster og veninde med også..., så nu bliver vi lige pludselig 7 til spisning herhjemme hos mig torsdag aften... Som i over i morgen! Lige nu kan jeg bare overhoved ikke overskue det, men jeg er sikker på at det bliver hyggeligt. Jeg har det bare med at få rodet mig ud i alt for meget, for det er jo en oplagt mulighed for at prøve nogle opskrifter af...
Heldigvis kommer Carlas far og henter hende i morgen, så jeg endelig kan få slappet bare lidt af (inden jeg skal gøre rent, købe ind, og lave noget af maden klar).

Jeg overvejer at lave en combi af en chokolade mousse og citroncustard i flere lag... tror både det ville se flot ud, og smage fantastisk med det søde og lidt syrlige...
Jeg forestiller mig at det kommer til at se sådan her ud... billedet er taget fra arla.


Jeg overvejer at prøve Inez´chokolademousse, selvom den lyder lidt vammel... men de andre deltagere i 4-stjerners middag priste den jo til skyerne, så måske er det værd at prøve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar