4. april 2010

The


På denne grå regnvejrsdag fryder jeg mig over, at jeg nåede forbi A.C. Perchs Tehandel igår. Det blev til "Hvid creme", "Grøn m. citron og ingefær" og en jeg ikke havde prøvet før; "Hvid tempel", som er ekstremt aromatisk og virkelig lækker som aftenthe. Hver gang jeg kommer derind føler jeg mig henført til en svunden tid, og indretningen står da også som i 1835. Desværre synes jeg ofte, at betjeningen kan være lidt til den snobbede "helt-ærlig-ved-du-ikke-det-om-the" side. Igår betjente den sødeste unge pige dog, og det var hende som anbefalede tempeltheen.

Min hals er stadig ikke helt på toppen ovenpå denne forkølelse, så nu vil jeg gå ud og koge mig noget vand til the.. I min gryde - da en flot elkedel stadig søges... forslag modtages gerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar